torsdag den 26. april 2012

SYDNEY!


Jeg landede i Sydney onsdag aften, og blev indlogeret på mit hostel. Jeg har boet på værelse med tre søde piger fra henholdsvis England, Australien og Holland. 
   I løbet af min tid i Sydney fik jeg blandt andet set Opera huset, Harbour bridge, the Rocks, som er en ældre bydel, Darling Harbour, Bondi og coogee beach, Hyde Park, Chinatown, og ellers bare forskellige steder rundt om i byen. Jeg mødte en masse søde mennesker, blandt andet Sam fra England, som jeg brugte en del tid med sammen med hans venner. Tøserne fra mit værelse blev der også brugt tid med, og et par byture i Sydneys natteliv fik vi også sammen. Jeg mødtes med Ulrik, som jeg har kendt siden jeg var 6, som også rejser rundt i Australien. Vi var en aften i byen sammen med ham og sine venner. Jeg mødte Susannah, som er fra Caribien, på en free guidet tour rundt i Sydney.
Cathrine, en veninde til en af tøserne fra mit værelse, tilbragte jeg en eftermiddag med. Hun er fra Sydney og er en rigtig sød pige. 

Det var super fedt, jeg elsker Sydney og ville gerne have brugt længere tid der. Jeg var først i tvivl om en uge ville være for meget, men jeg mødte så mange søde mennesker, og kunne sagtens havde brugt længere tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar